Καπαρελιώτης, Η. Γ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (1998). Το χρηματιστήριο της αγοράς - η ιστορία της επωνυμίας: Προσπάθειαθεμελίωσης σωστής ισοτιμίας της επωνυμίας που άπτεται όλων των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ αλλά και ευρύτερων, όπως η διαπλοκή τωνκαταναλωτών στις αποφάσεις για το σωστό χτίσιμο της επωνυμίας. Πειραιάς: [χ.ε.].
Παραπομπή Chicago StyleΚαπαρελιώτης, Ηλίας Γ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το χρηματιστήριο της αγοράς - η ιστορία της επωνυμίας: Προσπάθειαθεμελίωσης σωστής ισοτιμίας της επωνυμίας που άπτεται όλων των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ αλλά και ευρύτερων, όπως η διαπλοκή τωνκαταναλωτών στις αποφάσεις για το σωστό χτίσιμο της επωνυμίας. Πειραιάς: [χ.ε.], 1998.
Παραπομπή MLAΚαπαρελιώτης, Ηλίας Γ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το χρηματιστήριο της αγοράς - η ιστορία της επωνυμίας: Προσπάθειαθεμελίωσης σωστής ισοτιμίας της επωνυμίας που άπτεται όλων των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ αλλά και ευρύτερων, όπως η διαπλοκή τωνκαταναλωτών στις αποφάσεις για το σωστό χτίσιμο της επωνυμίας. Πειραιάς: [χ.ε.], 1998.