Παραπομπή APA

Γκιτσάλης. Νικόλαος Π., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2002). Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Γκιτσάλης. Νικόλαος Π., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Customer Relationship Management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους. Πειραιάς: [χ.ό.], 2002.

Παραπομπή MLA

Γκιτσάλης. Νικόλαος Π., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Customer Relationship Management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους. Πειραιάς: [χ.ό.], 2002.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.