Παραπομπή APA
Δασκαλάκη, Α. Ν., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2001). Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις. [χ.τ.]: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΔασκαλάκη, Αγγελίνα Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις. [χ.τ.]: [χ.ό.], 2001.
Παραπομπή MLAΔασκαλάκη, Αγγελίνα Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις. [χ.τ.]: [χ.ό.], 2001.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.