Παραπομπή APA

Δασκαλάκη, Α. Ν., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2001). Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις. [χ.τ.]: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Δασκαλάκη, Αγγελίνα Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις. [χ.τ.]: [χ.ό.], 2001.

Παραπομπή MLA

Δασκαλάκη, Αγγελίνα Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις. [χ.τ.]: [χ.ό.], 2001.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.