Παραπομπή APA
Στρατάκη, Α. Ν., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2001). Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP). Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΣτρατάκη, Ανθή Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών Internet (ISP). Πειραιάς: [χ.ό.], 2001.
Παραπομπή MLAΣτρατάκη, Ανθή Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών Internet (ISP). Πειραιάς: [χ.ό.], 2001.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.