Βαζιντάρη, Β. Κ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2005). Ανάπτυξη νέων προϊόντων: παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΒαζιντάρη, Βασιλική Κ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ανάπτυξη νέων προϊόντων: παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων. Πειραιάς: [χ.ό.], 2005.
Παραπομπή MLAΒαζιντάρη, Βασιλική Κ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ανάπτυξη νέων προϊόντων: παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων. Πειραιάς: [χ.ό.], 2005.