Παραπομπή APA

Αρέθα, Σ. Γ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2003). Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία: Direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Αρέθα, Σοφία Γ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία: Direct Marketing, Customer Relationship Marketing και Internet Marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία. Πειραιάς: [χ.ό.], 2003.

Παραπομπή MLA

Αρέθα, Σοφία Γ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία: Direct Marketing, Customer Relationship Marketing και Internet Marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία. Πειραιάς: [χ.ό.], 2003.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.