Παραπομπή APA

Δεδεμάδη, Δ. Δ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2003). Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer relationship management) CRM και e-CRM. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Δεδεμάδη, Δέσποινα Δ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer Relationship Management) CRM και E-CRM. Πειραιάς: [χ.ό.], 2003.

Παραπομπή MLA

Δεδεμάδη, Δέσποινα Δ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer Relationship Management) CRM και E-CRM. Πειραιάς: [χ.ό.], 2003.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.