Παραπομπή APA
Δεδεμάδη, Δ. Δ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2003). Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer relationship management) CRM και e-CRM. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΔεδεμάδη, Δέσποινα Δ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer Relationship Management) CRM και E-CRM. Πειραιάς: [χ.ό.], 2003.
Παραπομπή MLAΔεδεμάδη, Δέσποινα Δ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer Relationship Management) CRM και E-CRM. Πειραιάς: [χ.ό.], 2003.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.