Δήμας, Δ. Ι., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2004). Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το internet banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΔήμας, Δημήτριος Ι., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το Internet Banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.
Παραπομπή MLAΔήμας, Δημήτριος Ι., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το Internet Banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.