Παραπομπή APA

Σουρούνη, Ε., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2004). Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία: η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Σουρούνη, Ευαγγελία., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία: η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.

Παραπομπή MLA

Σουρούνη, Ευαγγελία., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία: η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.