Σουρούνη, Ε., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2004). Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία: η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΣουρούνη, Ευαγγελία., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία: η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.
Παραπομπή MLAΣουρούνη, Ευαγγελία., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία: η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.