Παραπομπή APA

Καρασαββαϊδου, Φ. Β., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2004). Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.

Παραπομπή MLA

Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.