Παραπομπή APA
Καρασαββαϊδου, Φ. Β., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2004). Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΚαρασαββαϊδου, Φωτεινή Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.
Παραπομπή MLAΚαρασαββαϊδου, Φωτεινή Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών: εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.