Γαλανούδη, Μ. Α., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2004). Εμπειρική έρευνα για τη διαπροσωπική επικοινωνία: από στόμα σε στόμα μετάδοση πληροφοριών μέσω της διαπροσωπικής επικοινωνίας (word of mouth). Θεωρητική προσέγγιση της έννοιας κια έρευνα για το πόσο ο παράγων αυτός επηρεάζει τις καταναλωτικές επιλογές των νέων και τον τρόπο κατανομής του εισοδήματος τους. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΓαλανούδη, Μαρία Α., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Εμπειρική έρευνα για τη διαπροσωπική επικοινωνία: από στόμα σε στόμα μετάδοση πληροφοριών μέσω της διαπροσωπικής επικοινωνίας (word of Mouth). Θεωρητική προσέγγιση της έννοιας κια έρευνα για το πόσο ο παράγων αυτός επηρεάζει τις καταναλωτικές επιλογές των νέων και τον τρόπο κατανομής του εισοδήματος τους. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.
Παραπομπή MLAΓαλανούδη, Μαρία Α., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Εμπειρική έρευνα για τη διαπροσωπική επικοινωνία: από στόμα σε στόμα μετάδοση πληροφοριών μέσω της διαπροσωπικής επικοινωνίας (word of Mouth). Θεωρητική προσέγγιση της έννοιας κια έρευνα για το πόσο ο παράγων αυτός επηρεάζει τις καταναλωτικές επιλογές των νέων και τον τρόπο κατανομής του εισοδήματος τους. Πειραιάς: [χ.ό.], 2004.