Παραπομπή APA

Γαλάνης, Δ. Χ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2000). Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη: παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Γαλάνης, Δημήτρης Χ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη: παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον. Πειραιάς: [χ.ό.], 2000.

Παραπομπή MLA

Γαλάνης, Δημήτρης Χ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη: παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον. Πειραιάς: [χ.ό.], 2000.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.