Παραπομπή APA
Kotler, P. (2000). Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος (9η έκδοση.). Αθήνα: Ιnterbooks.
Παραπομπή Chicago StyleKotler, Philip. Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος. 9η έκδοση. Αθήνα: Ιnterbooks, 2000.
Παραπομπή MLAKotler, Philip. Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος. 9η έκδοση. Αθήνα: Ιnterbooks, 2000.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.