Σκιαδάς, Χ., & Μαρκάκη, Μ. (2001). Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο: Εφαρμογή e-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου. Αθήνα: Παπασωτηρίου.
Παραπομπή Chicago StyleΣκιαδάς, Χρήστος., and Μαρία Μαρκάκη. Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο: Εφαρμογή E-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου. Αθήνα: Παπασωτηρίου, 2001.
Παραπομπή MLAΣκιαδάς, Χρήστος., and Μαρία Μαρκάκη. Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο: Εφαρμογή E-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου. Αθήνα: Παπασωτηρίου, 2001.