Παραπομπή APA

Τασιογιαννόπουλος, Ζ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2005). Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες. Πειραιάς: [χ.ό.], 2005.

Παραπομπή MLA

Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες. Πειραιάς: [χ.ό.], 2005.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.