Καλλιμίδης, Ζ. Λ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2006). Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης: η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΚαλλιμίδης, Ζαφείρης Λ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης: η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.
Παραπομπή MLAΚαλλιμίδης, Ζαφείρης Λ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης: η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.