Ζαρκαλή, Ε. Γ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2006). Στρατηγική της σύγχρονης επιχείρησης: παράγοντες που οδηγούν την σύγχρονη επιχείρηση στην διαμόρφωση στρατηγικής και στην εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η θεωρία και η εφαρμογή της στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων και στην επιχείρηση Ελληνικά Γράμματα. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΖαρκαλή, Ελένη Γ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Στρατηγική της σύγχρονης επιχείρησης: παράγοντες που οδηγούν την σύγχρονη επιχείρηση στην διαμόρφωση στρατηγικής και στην εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η θεωρία και η εφαρμογή της στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων και στην επιχείρηση Ελληνικά Γράμματα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.
Παραπομπή MLAΖαρκαλή, Ελένη Γ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Στρατηγική της σύγχρονης επιχείρησης: παράγοντες που οδηγούν την σύγχρονη επιχείρηση στην διαμόρφωση στρατηγικής και στην εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η θεωρία και η εφαρμογή της στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων και στην επιχείρηση Ελληνικά Γράμματα. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.