Παραπομπή APA
Περακάκη, Ε. Ι., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2006). Customer Relationship Management (CRM): αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΠερακάκη, Ευθυμία Ι., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Customer Relationship Management (CRM): αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.
Παραπομπή MLAΠερακάκη, Ευθυμία Ι., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Customer Relationship Management (CRM): αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.