Παραπομπή APA

Περακάκη, Ε. Ι., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2006). Customer Relationship Management (CRM): αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Περακάκη, Ευθυμία Ι., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Customer Relationship Management (CRM): αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.

Παραπομπή MLA

Περακάκη, Ευθυμία Ι., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Customer Relationship Management (CRM): αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις. Πειραιάς: [χ.ό.], 2006.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.