Παραπομπή APA

Μπουραντά, Α., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2007). Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Μπουραντά, Αθανασία., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2007.

Παραπομπή MLA

Μπουραντά, Αθανασία., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2007.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.