Παραπομπή APA
Jhally, S., & Τέντε, Η. (1997). Οι κώδικες της διαφήμισης: ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήμστος στην καταναλωτική κοινωνία. Αθήνα: Καστανιώτης.
Παραπομπή Chicago StyleJhally, Sut., and Ηρώ Τέντε. Οι κώδικες της διαφήμισης: ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήμστος στην καταναλωτική κοινωνία. Αθήνα: Καστανιώτης, 1997.
Παραπομπή MLAJhally, Sut., and Ηρώ Τέντε. Οι κώδικες της διαφήμισης: ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήμστος στην καταναλωτική κοινωνία. Αθήνα: Καστανιώτης, 1997.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.