Λεδάκη, Α. -. Μ. Β., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. (2007). Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης). Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΛεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης). Πειραιάς: [χ.ό.], 2007.
Παραπομπή MLAΛεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης). Πειραιάς: [χ.ό.], 2007.