Παραπομπή APA

Λεδάκη, Α. -. Μ. Β., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. (2007). Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης). Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης). Πειραιάς: [χ.ό.], 2007.

Παραπομπή MLA

Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης). Πειραιάς: [χ.ό.], 2007.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.