Παραπομπή APA
Τσουρβάκας, Γ. Ε. (2006). Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά: μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος. Θεσ/νίκη: University Studio Press.
Παραπομπή Chicago StyleΤσουρβάκας, Γεώργιος Ε. Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά: μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος. Θεσ/νίκη: University Studio Press, 2006.
Παραπομπή MLAΤσουρβάκας, Γεώργιος Ε. Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά: μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος. Θεσ/νίκη: University Studio Press, 2006.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.