Παραπομπή APA

Τσουρβάκας, Γ. Ε. (2006). Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά: μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος. Θεσ/νίκη: University Studio Press.

Παραπομπή Chicago Style

Τσουρβάκας, Γεώργιος Ε. Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά: μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος. Θεσ/νίκη: University Studio Press, 2006.

Παραπομπή MLA

Τσουρβάκας, Γεώργιος Ε. Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά: μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος. Θεσ/νίκη: University Studio Press, 2006.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.