Πάτσιου, Κ. Β., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2008). Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν: η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΠάτσιου, Κατερίνα Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν: η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία. Πειραιάς: [χ.ό.], 2008.
Παραπομπή MLAΠάτσιου, Κατερίνα Β., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν: η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία. Πειραιάς: [χ.ό.], 2008.