Φωτόπουλος, Χ. Β., & Κρυστάλλης, Α. (2002). Ο Έλληνας καταναλωτής βιολογικών προιόντων: μια πανελλήνια έρευνα Marketing με εφαρμογή των μεθόδων έρευνας Cluster Analysis, Discriminant Analysis και Conjoint Analysis. Αθήνα: χ.ε..
Παραπομπή Chicago StyleΦωτόπουλος, Χρήστος Β., and Αθανάσιος Κρυστάλλης. Ο Έλληνας καταναλωτής βιολογικών προιόντων: μια πανελλήνια έρευνα Marketing με εφαρμογή των μεθόδων έρευνας Cluster Analysis, Discriminant Analysis και Conjoint Analysis. Αθήνα: χ.ε., 2002.
Παραπομπή MLAΦωτόπουλος, Χρήστος Β., and Αθανάσιος Κρυστάλλης. Ο Έλληνας καταναλωτής βιολογικών προιόντων: μια πανελλήνια έρευνα Marketing με εφαρμογή των μεθόδων έρευνας Cluster Analysis, Discriminant Analysis και Conjoint Analysis. Αθήνα: χ.ε., 2002.