Τουμπέκη, Ε. Σ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης. (2009). Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΤουμπέκη, Ειρήνη Σ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης. Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Παραπομπή MLAΤουμπέκη, Ειρήνη Σ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης. Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.