Παραπομπή APA

Δημαράκη, Ι., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2009). Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Δημαράκη, Ιωάννα., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το Marketing Plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.

Παραπομπή MLA

Δημαράκη, Ιωάννα., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το Marketing Plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.