Παραπομπή APA

Κτενά, Μ. Ν., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2009). e-satisfaction: ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Κτενά, Μαρία Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. E-satisfaction: ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω Internet. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.

Παραπομπή MLA

Κτενά, Μαρία Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. E-satisfaction: ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω Internet. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.