Παραπομπή APA
Κτενά, Μ. Ν., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2009). e-satisfaction: ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΚτενά, Μαρία Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. E-satisfaction: ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω Internet. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Παραπομπή MLAΚτενά, Μαρία Ν., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. E-satisfaction: ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω Internet. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.