Παραπομπή APA

Βέλλα, Δ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2009). Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Βέλλα, Δέσποινα., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.

Παραπομπή MLA

Βέλλα, Δέσποινα., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.