Παραπομπή APA
Βέλλα, Δ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2009). Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΒέλλα, Δέσποινα., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Παραπομπή MLAΒέλλα, Δέσποινα., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.