Παραπομπή APA
Μανιατέα, Π. Κ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. (2009). Customer relationship management: στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΜανιατέα, Παναγιώτα Κ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Customer Relationship Management: στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Παραπομπή MLAΜανιατέα, Παναγιώτα Κ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Customer Relationship Management: στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο. Πειραιάς: [χ.ό.], 2009.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.