Αργυρού, Σ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. (2010). Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά: ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΑργυρού, Σάββας., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό Branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά: ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ. Πειραιάς: [χ.ό.], 2010.
Παραπομπή MLAΑργυρού, Σάββας., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό Branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά: ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ. Πειραιάς: [χ.ό.], 2010.