Παραπομπή APA
Γαλάνης, Β. Π. (2006). Βασικό Μάρκετινγκ: έρευνα αγοράς και ανάπτυξη πωλήσεων (2η έκδοση.). Αθήνα: Σταμούλης.
Παραπομπή Chicago StyleΓαλάνης, Βασίλειος Π. Βασικό Μάρκετινγκ: έρευνα αγοράς και ανάπτυξη πωλήσεων. 2η έκδοση. Αθήνα: Σταμούλης, 2006.
Παραπομπή MLAΓαλάνης, Βασίλειος Π. Βασικό Μάρκετινγκ: έρευνα αγοράς και ανάπτυξη πωλήσεων. 2η έκδοση. Αθήνα: Σταμούλης, 2006.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.