Σπυροπούλου-Κατσάνη, Δ., & Κόκκοτας, Π. Β. (2000). Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες: θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας. Διδακτική αξιοποίηση του πειράματος. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Παραπομπή Chicago StyleΣπυροπούλου-Κατσάνη, Δήμητρα., and Παναγιώτης Β Κόκκοτας. Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες: θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας. Διδακτική αξιοποίηση του πειράματος. Αθήνα: Τυπωθήτω, 2000.
Παραπομπή MLAΣπυροπούλου-Κατσάνη, Δήμητρα., and Παναγιώτης Β Κόκκοτας. Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες: θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας. Διδακτική αξιοποίηση του πειράματος. Αθήνα: Τυπωθήτω, 2000.