Δημητρόπουλος, Θ., Οργανισμός Προωθήσεως Εξαγωγών., & Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών. (1988). Σχέδιο μάρκετινγκ προϊόντος = (Brand marketing plan format): δομή και αναλυτική - ενδεικτική παράθεση περιεχομένων (2η εκδ.). Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών.
Παραπομπή Chicago StyleΔημητρόπουλος, Θεόδωρος., Οργανισμός Προωθήσεως Εξαγωγών, and Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών. Σχέδιο μάρκετινγκ προϊόντος = (Brand Marketing Plan Format): δομή και αναλυτική - ενδεικτική παράθεση περιεχομένων. 2η εκδ. Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1988.
Παραπομπή MLAΔημητρόπουλος, Θεόδωρος., Οργανισμός Προωθήσεως Εξαγωγών, and Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών. Σχέδιο μάρκετινγκ προϊόντος = (Brand Marketing Plan Format): δομή και αναλυτική - ενδεικτική παράθεση περιεχομένων. 2η εκδ. Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1988.