Παραπομπή APA

Kotler, P. (1991). Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος (7η έκδοση.). Αθήνα: Ιnterbooks.

Παραπομπή Chicago Style

Kotler, Philip. Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος. 7η έκδοση. Αθήνα: Ιnterbooks, 1991.

Παραπομπή MLA

Kotler, Philip. Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος. 7η έκδοση. Αθήνα: Ιnterbooks, 1991.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.