Παραπομπή APA
Kotler, P. (1991). Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος (7η έκδοση.). Αθήνα: Ιnterbooks.
Παραπομπή Chicago StyleKotler, Philip. Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος. 7η έκδοση. Αθήνα: Ιnterbooks, 1991.
Παραπομπή MLAKotler, Philip. Μάρκετινγκ Μανατζμεντ: Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος. 7η έκδοση. Αθήνα: Ιnterbooks, 1991.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.