Παραπομπή APA
Τσακλάγκανος, Α. Α. (1996). Βασικές αρχές του μάρκετινγκ: τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη.
Παραπομπή Chicago StyleΤσακλάγκανος, Αγγελος Α. Βασικές αρχές του μάρκετινγκ: τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη, 1996.
Παραπομπή MLAΤσακλάγκανος, Αγγελος Α. Βασικές αρχές του μάρκετινγκ: τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη, 1996.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.