Παραπομπή APA

Τσακλάγκανος, Α. Α. (1996). Βασικές αρχές του μάρκετινγκ: τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη.

Παραπομπή Chicago Style

Τσακλάγκανος, Αγγελος Α. Βασικές αρχές του μάρκετινγκ: τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη, 1996.

Παραπομπή MLA

Τσακλάγκανος, Αγγελος Α. Βασικές αρχές του μάρκετινγκ: τόμος ΙΙ ανάλυση και έρευνα της αγοράς =Principles of Marketing. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη, 1996.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.