Παραπομπή APA
Ζευγαρίδης, Σ. (1972). Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Αθήναι: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ.
Παραπομπή Chicago StyleΖευγαρίδης, Σπύρος. Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Αθήναι: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.
Παραπομπή MLAΖευγαρίδης, Σπύρος. Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Αθήναι: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.