Παραπομπή APA

Ζευγαρίδης, Σ. (1972). Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Αθήναι: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ.

Παραπομπή Chicago Style

Ζευγαρίδης, Σπύρος. Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Αθήναι: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.

Παραπομπή MLA

Ζευγαρίδης, Σπύρος. Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Αθήναι: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.