Παραπομπή APA
Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I., Χαλιώτης, Θ., & Καναβός , Π. (2020). Μάρκετινγκ 4.0: η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αθήνα: Κλειδάριθμος.
Παραπομπή Chicago StyleKotler, Philip., Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Θανάσης Χαλιώτης, and Παναγιώτης Καναβός. Μάρκετινγκ 4.0: η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2020.
Παραπομπή MLAKotler, Philip., et al. Μάρκετινγκ 4.0: η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2020.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.