Παραπομπή APA

Ευθυμίου, Α. Γ. (2016). Η συγκριτική διαφήμιση: ενδελεχής ερμηνεία ενωσιακού και ελληνικού δικαίου (από τη σκοπιά του δικαίου για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, της προστασίας καταναλωτή και του δικαίου σημάτων) - Αναλυτική καταγραφή ενωσιακής και ελληνικής νομολογίας - Σύγκριση του δικαίου 23 αλλοδαπών εννόμων τάξεων. Αθήνα: Σάκκουλας.

Παραπομπή Chicago Style

Ευθυμίου, Αιμιλία Γ. Η συγκριτική διαφήμιση: ενδελεχής ερμηνεία ενωσιακού και ελληνικού δικαίου (από τη σκοπιά του δικαίου για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, της προστασίας καταναλωτή και του δικαίου σημάτων) - Αναλυτική καταγραφή ενωσιακής και ελληνικής νομολογίας - Σύγκριση του δικαίου 23 αλλοδαπών εννόμων τάξεων. Αθήνα: Σάκκουλας, 2016.

Παραπομπή MLA

Ευθυμίου, Αιμιλία Γ. Η συγκριτική διαφήμιση: ενδελεχής ερμηνεία ενωσιακού και ελληνικού δικαίου (από τη σκοπιά του δικαίου για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, της προστασίας καταναλωτή και του δικαίου σημάτων) - Αναλυτική καταγραφή ενωσιακής και ελληνικής νομολογίας - Σύγκριση του δικαίου 23 αλλοδαπών εννόμων τάξεων. Αθήνα: Σάκκουλας, 2016.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.