Ευθυμίου, Α. Γ. (2016). Η συγκριτική διαφήμιση: ενδελεχής ερμηνεία ενωσιακού και ελληνικού δικαίου (από τη σκοπιά του δικαίου για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, της προστασίας καταναλωτή και του δικαίου σημάτων) - Αναλυτική καταγραφή ενωσιακής και ελληνικής νομολογίας - Σύγκριση του δικαίου 23 αλλοδαπών εννόμων τάξεων. Αθήνα: Σάκκουλας.
Παραπομπή Chicago StyleΕυθυμίου, Αιμιλία Γ. Η συγκριτική διαφήμιση: ενδελεχής ερμηνεία ενωσιακού και ελληνικού δικαίου (από τη σκοπιά του δικαίου για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, της προστασίας καταναλωτή και του δικαίου σημάτων) - Αναλυτική καταγραφή ενωσιακής και ελληνικής νομολογίας - Σύγκριση του δικαίου 23 αλλοδαπών εννόμων τάξεων. Αθήνα: Σάκκουλας, 2016.
Παραπομπή MLAΕυθυμίου, Αιμιλία Γ. Η συγκριτική διαφήμιση: ενδελεχής ερμηνεία ενωσιακού και ελληνικού δικαίου (από τη σκοπιά του δικαίου για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, της προστασίας καταναλωτή και του δικαίου σημάτων) - Αναλυτική καταγραφή ενωσιακής και ελληνικής νομολογίας - Σύγκριση του δικαίου 23 αλλοδαπών εννόμων τάξεων. Αθήνα: Σάκκουλας, 2016.