Χρηστάκης, Κ. Γ. (2013). Προγράμματα και στρατηγικές διδασκαλίας για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςκαι σοβαρές δυσκολίες μάθησης: Διαθεματικά προγράμματα σπουδών-τεχνικές σχεδιασμού διδακτικών προγραμμάτων-στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας-αξιολόγηση των δεξιοτήτων και της προόδου των παιδιών-όροι και προϋποθέσεις επιτυχίας της διδασκαλίας-ατομικό πρόγραμμα μετάβασης από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή. Αθήνα: Διάδραση.
Παραπομπή Chicago StyleΧρηστάκης, Κώστας Γ. Προγράμματα και στρατηγικές διδασκαλίας για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςκαι σοβαρές δυσκολίες μάθησης: Διαθεματικά προγράμματα σπουδών-τεχνικές σχεδιασμού διδακτικών προγραμμάτων-στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας-αξιολόγηση των δεξιοτήτων και της προόδου των παιδιών-όροι και προϋποθέσεις επιτυχίας της διδασκαλίας-ατομικό πρόγραμμα μετάβασης από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή. Αθήνα: Διάδραση, 2013.
Παραπομπή MLAΧρηστάκης, Κώστας Γ. Προγράμματα και στρατηγικές διδασκαλίας για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςκαι σοβαρές δυσκολίες μάθησης: Διαθεματικά προγράμματα σπουδών-τεχνικές σχεδιασμού διδακτικών προγραμμάτων-στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας-αξιολόγηση των δεξιοτήτων και της προόδου των παιδιών-όροι και προϋποθέσεις επιτυχίας της διδασκαλίας-ατομικό πρόγραμμα μετάβασης από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή. Αθήνα: Διάδραση, 2013.