Παραπομπή APA

Γρηγορούδης, Β., & Σίσκος, Γ. (2000). Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Παραπομπή Chicago Style

Γρηγορούδης, Βαγγέλης, and Γιάννης Σίσκος. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2000.

Παραπομπή MLA

Γρηγορούδης, Βαγγέλης, and Γιάννης Σίσκος. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2000.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.