Βασικές αρχές μάρκετινγκ τραπεζικών υπηρεσιών /

Corporate συγγραφέας: Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος. Διεύθυνση Μελετών και Προγραμματισμού.
Μορφή: Βιβλίο
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα: Βενετία Κούσια, 1992.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΑΓ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01041nam a22001931 4500
001 1/10233
008 970303s1992 gr 001 0 GRE d
035 |l 10570 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΑΓ 
245 1 0 |a Βασικές αρχές μάρκετινγκ τραπεζικών υπηρεσιών /  |c Αγροτική τράπεζαΕλλάδος. Διεύθυνση μελετών και προγραμματισμού. 
260 |a Αθήνα:  |b Βενετία Κούσια,  |c 1992. 
300 |a 118σ.:  |b πιν.;  |c 24 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες. 
710 2 0 |a Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος.  |b Διεύθυνση Μελετών και Προγραμματισμού. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΑΓ  |p 00125823  |q 00125823  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΑΓ  |p 00127595  |q 00127595  |t LOAN  |y 0  |4 2