Marketing profitability analysis : an annotated bibliography /

Κύριος συγγραφέας: Jackson, Donald W., 1944-
Άλλοι συγγραφείς: Ostrom, Lonnie L., 1941-, Smith, Charles H., 1935-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Chicago : American Marketing Association, c1977.
Σειρά: Bibliography Series ; 30
Ταξινομικός αριθμός: 016.38 JA
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00914nam a2200253 i 4500
001 1/11111
008 770808s1977 ilu b 00110 eng
020 |a 0877571023 
035 |l 11464 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 016.38 JA 
100 1 |a Jackson, Donald W.,  |d 1944- 
245 1 0 |a Marketing profitability analysis :  |b an annotated bibliography /  |c compiled by Donald W. Jackson, Jr., Lonnie L. Ostrom, Charles H. Smith. 
260 |a Chicago :  |b American Marketing Association,  |c c1977. 
300 |a x, 129 p. ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Bibliography Series ; 
500 |a Includes index. 
650 4 |a Marketing  |x Bibliography. 
650 4 |a Marketing  |x Costs  |x Bibliography. 
650 4 |a Profit  |x Bibliography. 
700 1 |a Ostrom, Lonnie L.,  |d 1941- 
700 1 |a Smith, Charles H.,  |d 1935- 
830 |a Bibliography Series ;  |v 30 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 016.38 JA  |p 00126612  |q 00126612  |t LOAN  |y 0  |4 1