Τουριστικό μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Ηγουμενάκης, Νικόλαος Γ.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Interbooks, 1996.
Ταξινομικός αριθμός: 338.4791 ΗΓ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00885nam a2200193 4500
001 1/11697
008 971120s1996 gr 001 0 gre d
035 |l 12059 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.4791 ΗΓ 
100 1 |a Ηγουμενάκης, Νικόλαος Γ. 
245 1 0 |a Τουριστικό μάρκετινγκ /  |c Νίκος Γ. Ηγουμενάκης. 
260 |a Αθήνα :  |b Interbooks,  |c 1996. 
300 |a 451 σ. ;  |c 26 εκ. 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία και Ευρετήριο θεμάτων. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 338.4791 ΗΓ  |p 00127148  |q 00127148  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 338.4791 ΗΓ  |p 00127149  |q 00127149  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20120918  |h 338.4791 ΗΓ  |p 00166153  |q 00166153  |t LOAN  |y 13  |4 3