Τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων /

Corporate συγγραφέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών.
Άλλοι συγγραφείς: Βιτουλαδίτη, Ουρανία., Χρήστου, Ευαγγέλος Σ., Νικολαΐδης, Χρήστος Αθ., 1961-, Γρούτας, Γεώργιος.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πάτρα: ΕΑΠ, 2000.
Ταξινομικός αριθμός: 338.479 1 ΕΛΛ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Πίνακας περιεχομένων:
  • Τ.1. Εγχειρίδιο μελέτης του βιβλίου Marketing in travel and tourism / Ουρανία Βιτουλαδίτη.
  • T.2. Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ / Ευάγγελος Χρήστου.
  • Τ.3. Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό / Χρήστος Νικολαΐδης, Γεώργιος Γρούτας.
  • Τ.4. Μάρκετινγκ των tour operators και των τουριστικών γραφείων / Ουρανία Βιτουλαδίτη.