Τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων /
Corporate συγγραφέας: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Βιτουλαδίτη, Ουρανία., Χρήστου, Ευαγγέλος Σ., Νικολαΐδης, Χρήστος Αθ., 1961-, Γρούτας, Γεώργιος. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πάτρα:
ΕΑΠ,
2000.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.479 1 ΕΛΛ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Πίνακας περιεχομένων:
- Τ.1. Εγχειρίδιο μελέτης του βιβλίου Marketing in travel and tourism / Ουρανία Βιτουλαδίτη.
- T.2. Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ / Ευάγγελος Χρήστου.
- Τ.3. Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό / Χρήστος Νικολαΐδης, Γεώργιος Γρούτας.
- Τ.4. Μάρκετινγκ των tour operators και των τουριστικών γραφείων / Ουρανία Βιτουλαδίτη.