Theory and measurement of consumer demand, vol. 2/

Κύριος συγγραφέας: Theil, Henri.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Amsterdam: North-Holland Publ. Co., 1976.
Σειρά: Studies in Mathematical and Managerial Economics ; 21
Ταξινομικός αριθμός: 338.5122 TH
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00996nam a2200229 4500
001 1/13438
008 980916s1976 enkd i 000 eng
020 |a 0720433223 
035 |l 13896 
040 |a DLC  |c GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.5122 TH 
100 1 |a Theil, Henri. 
245 1 0 |a Theory and measurement of consumer demand, vol. 2/  |c by Henri Theil. 
260 |a Amsterdam:  |b North-Holland Publ. Co.,  |c 1976. 
300 |a xvi, 490σ.:  |b διαγρ. ;  |c 22 εκ. 
490 1 |a Studies in Mathematical and Managerial Economics ; 
500 |a Περιέχει ευρετήριο. 
650 4 |a Consumption (Economics)  |x Mathematical models. 
830 |a Studies in Mathematical and Managerial Economics ;  |v 21 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 338.5122 TH  |p 00100833  |q 00100833  |t LOAN  |v v.2:  |y 0  |z v.2  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 338.5122 TH  |p 00106565  |q 00106565  |t LOAN  |v τομ. :  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 338.5122 TH  |p 00107601  |q 00107601  |t LOAN  |v v.2:  |y 0  |z v.2  |4 3