Theory and measurement of consumer demand: vol.1/

Κύριος συγγραφέας: Theil, Henri.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Amsterdam: North-Holland Publishing Co., 1975.
Σειρά: Studies in Mathematical and Managerial Economics ; 20
Ταξινομικός αριθμός: 300.182 TH
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00818nam a22002291 4500
001 1/13585
008 980929s1975 enk 000 eng d
020 |a 0720433215. 
035 |l 14044 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 300.182 TH 
100 1 |a Theil, Henri. 
245 1 0 |a Theory and measurement of consumer demand:  |b vol.1/  |c by Henri Theil. 
260 |a Amsterdam:  |b North-Holland Publishing Co.,  |c 1975. 
300 |a xi, 335p.:  |b tabl.;  |c 18cm. 
490 1 |a Studies in Mathematical and Managerial Economics ; 
500 |a Index. 
650 4 |a Social sciences  |x Statistical methods. 
650 4 |a Information theory. 
650 4 |a Distribution (Probability theory). 
830 |a Studies in Mathematical and Managerial Economics ;  |v 20 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 300.182 TH  |p 00100744  |q 00100744  |t LOAN  |y 0  |4 1