Η ερώτηση ως μέσο αγωγής της σκέψης: αποδεικτική απόπειρα με ιδιαίτερη έμφαση στη διδασκαλία του μαθήματος των μαθηματικών/
από: Βαϊνάς, Κώστας.
Στοιχεία έκδοσης: (1998)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η ψυχολογία των μαθηματικών/
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Βοσνιάδου, Στέλλα, 1946-, Μπαρουξής, Γιώργος,, Σταφυλίδου, Ματούλα, |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Gutenberg,
1998.
|
Σειρά: |
Ψυχολογία ;
7. |
Ταξινομικός αριθμός: |
370.15 ΨΥ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η ερώτηση ως μέσο αγωγής της σκέψης: αποδεικτική απόπειρα με ιδιαίτερη έμφαση στη διδασκαλία του μαθήματος των μαθηματικών/
από: Βαϊνάς, Κώστας.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Γνωστική ψυχολογία και εκπαίδευση /
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών: δυσκολίες στην εκμάθηση των μαθηματικών /
από: Hughes, Martin.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία : θεωρία και πράξη /
από: Slavin, Robert E.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli: βασικές αρχές - παιδαγωγική αξιοποίηση/
από: Μπασέτας, Κωνσταντίνος Χ., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (1996)