Animating real time game charackters /
από: Steed, Paul.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Understanding motion capture for computer animation and video games /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Menache, Alberto, 1961- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Diego :
Morgan Kaufmann,
2000
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.6'20 ME |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Animating real time game charackters /
από: Steed, Paul.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Physics for game developers /
από: Bourg, David M.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Game console hacking have fun while voiding you warranty /
από: Grand, Joe.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
MPEG-4 facial animation : the standard, implementation, and applications /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Computer animation algorithms and techniques /
από: Parent, Rick.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)