Marketing I : marketing theory, research, management & strategy /

Άλλοι συγγραφείς: Dean, James W., Schwindt, Richard,
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Durham : Eno River Press , 1981
Σειρά: Business Administration Reading Lists and Course Outlines ; 8
Ταξινομικός αριθμός: 330.016 BU
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00832nam a22002291 4500
001 1/15356
008 990729s1981 enk eng d
020 |a 0880240202 
035 |l 15850 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 330.016 BU 
245 0 0 |a Marketing I :  |b marketing theory, research, management & strategy /  |c Compiled by James W. Dean and Richard Schwindt 
260 |a Durham :  |b Eno River Press ,  |c 1981 
300 |a 192 p. ;  |c 21 cm. 
490 1 |a Business Administration Reading Lists and Course Outlines ; 
650 4 |a Economics. 
650 4 |a Marketing. 
650 4 |a Management. 
700 1 |a Dean, James W.  |e ed. 
700 1 |a Schwindt, Richard,  |e ed. 
830 |a Business Administration Reading Lists and Course Outlines ;  |v 8 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 330.016 BU  |p 00131836  |q 00131836  |t LOAN  |v v.8:  |y 0  |z v.8  |4 1