Marketing II : product, price, place & promotion /

Άλλοι συγγραφείς: Dean, James W., Schwindt, Richard,
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Durham : Eno River Press , 1981
Σειρά: Business Administration Reading Lists and Course Outlines ; 9
Ταξινομικός αριθμός: 330.016 BU
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00808nam a22002291 4500
001 1/15357
008 990316s gr gre d
020 |a 0880240210 
035 |l 15851 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 330.016 BU 
245 0 0 |a Marketing II :  |b product, price, place & promotion /  |c Compited by James W. Dean and Richard schwindt 
260 |a Durham :  |b Eno River Press ,  |c 1981 
300 |a 221 p. ;  |c 21 cm. 
490 1 |a Business Administration Reading Lists and Course Outlines ; 
650 4 |a Economics. 
650 4 |a Prices. 
650 4 |a Marketing. 
700 1 |a Dean, James W.  |e ed. 
700 1 |a Schwindt, Richard,  |e ed. 
830 |a Business Administration Reading Lists and Course Outlines ;  |v 9 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 330.016 BU  |p 00131837  |q 00131837  |t LOAN  |v v.9:  |y 0  |z v.9  |4 1